Organizacja przeprowadzki może stanowić ogromny problem zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorców przenoszących swoje biura. Samodzielne podejmowanie się takiego wyzwania jest dużym ryzykiem. Dużo lepszym rozwiązaniem będzie zatrudnienie profesjonalnej firmy organizującej przeprowadzki. Wyjaśnimy dzisiaj, na co zwrócić szczególną uwagę podczas wyboru konkretnej firmy.

Dlaczego warto podpisać umowę z firmą przeprowadzkową?

Przeprowadzka to usługa identyczna taka jak wiele innych. Dlatego jej realizacja powinna się opierać o konkretne ustalenia, które zostaną zebrane w formie umowy. Profesjonalna firma organizująca przeprowadzki mieszkań i biur z pewnością nie będzie miała nic przeciwko podpisaniu takiej umowy. Wszakże tego typu dokument zabezpiecza w pewnym sensie obie strony. Umowa pozwala uporządkować kwestie związane z przeprowadzką. Dzięki temu już w trakcie „pracy na gruncie” nie będzie dochodzić do nieporozumień.

W związku z podpisaniem umowy wiele osób zastanawia się, co powinni zawrzeć w takim dokumencie. Z pewnością w umowie należy ująć:

  • Datę przeprowadzki,

  • Koszt usługi,

  • Szczegółowy zakres prac (lista przedmiotów),

  • Kwestie dotyczące przygotowania przedmiotów do transportu,

To tylko kilka kluczowych kwestii, które pozwalają w dużym stopniu uporządkować pracę firmy organizującej przeprowadzki. Dla profesjonalnej firmy podpisanie umowy nie jest niczym nadzwyczajnym.

Co obejmuje ubezpieczenie OC firmy przeprowadzkowej?

Bezpieczeństwo transportowanych przedmiotów ma kluczowe znaczenie w trakcie przeprowadzki. Dlatego podejmując współpracę z firmą, warto sprawdzić czy posiada ona ubezpieczenie OC. Taka polisa zabezpiecza w 100% wszystkie, powierzone firmie przedmioty. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej powoduje, że w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia transportowanych przedmiotów będziemy mogli ubiegać się o wypłatę odszkodowania z tego tytułu. Brak polisy OC znacznie komplikuje możliwość dochodzenia swoich roszczeń. Każda profesjonalna firma organizująca przeprowadzki z pewnością posiada ubezpieczenie. Warto jednak to zweryfikować przed podpisaniem umowy.

Jakie wyposażenie jest potrzebne do organizacji przeprowadzki?

Transport towarów to wbrew pozorom trudne zadanie. Wymaga ono nie tylko siły ludzkich rąk, ale przede wszystkim doświadczenia oraz odpowiedniego sprzętu. Do podstawowych elementów możemy zaliczyć samochód z windą, pasy zabezpieczające oraz zapas gąbki, którą będzie można osłonić wszystkie przedmioty. Przed nawiązaniem współpracy trzeba koniecznie zweryfikować jakim sprzętem dysponuje dana firma. To da nam pewność, że transportem wyposażenia naszego domu lub biura zajmą się fachowcy.

Dlaczego warto czytać opinie o firmie?

Opinie innych Klientów są bezcennym źródłem informacji o firmie organizującej przeprowadzki. Dobrze, jeśli są to oceny osób, które znamy. Na pewno nie można w 100% ufać opiniom zamieszczanym w Internecie. Warto z kolei sprawdzić, czy dana firma posiada pisemne referencje od dotychczasowych Klientów. Jest to bardzo miarodajne źródło informacji o wybranym usługodawcy.

Organizując przeprowadzkę, w pierwszej kolejności trzeba zadbać o bezpieczny transport wszystkich przedmiotów z dotychczasowego domu lub biura. Korzystając z usług firmy przeprowadzkowej Kleks Przeprowadzki możecie liczyć na profesjonalizm oraz szybkość działania. Firma ta organizuje przeprowadzki mieszkań, biur, domów jednorodzinnych oraz całych kompleksów firmowych. Przewozi różne przedmioty, takie jak obrazy, pianina, sejfy, kasy pancerne, szafy serwerowe, meble itp. Oferuje profesjonalne pakowanie, demontaż i montaż mebli oraz sprzętu. Zabezpiecza przewożone rzeczy, aby dotarły do miejsca docelowego bez uszkodzeń. Kleks Przeprowadzki działa na terenie Warszawy i okolic, obsługując klientów indywidualnych, firmy oraz instytucje. Zapewnia profesjonalne doradztwo, terminową realizację usługi oraz atrakcyjne warunki umowy. Oferuje tanie i szybkie przeprowadzki z cenami zaczynającymi się od 90 zł za jedną roboczogodzinę dwóch osób z samochodem.