Myślisz o kupnie lub wynajęciu lokalu czy mieszkania, ale przeraża Cię myśl o wielogodzinnym przeglądaniu ofert i dziesiątkach wykonywanych połączeń? Poproś o wsparcie agenta z Lichman Nieruchomości, którego doświadczenie i znajomość przepisów prawa przyspieszy cały proces. Dowiedz się więcej o oferowanych przez nich usługach!

Nieocenione wsparcie w formalnościach

Wielu z nas nie lubi załatwiać spraw urzędowych ze strachu, że popełni błąd, który będzie skutkował problemami trudnymi do wyjaśnienia. Zarówno sprzedaż, kupno czy wynajem lokalu wiąże się z podpisaniem umowy – nawet niewielkie przeoczenie może pociągnąć za sobą nieprzyjemne konsekwencje. Specjaliści z Lichman Nieruchomości dopilnują, by wszystkie niezbędne dokumenty były zgodne z przepisami i przejrzyste dla obu stron. W ofercie znajdziemy także pomoc w załatwianiu formalności związanych z nabyciem spadku czy eksmisją.

Przedsiębiorstwo powstałe w 1992 roku, którego właścicielem jest Krystyna Lichman oferuje poradnictwo w obrocie nieruchomościami na terenie całego województwa łódzkiego. Zapewnia fachową i rzetelną pomoc przy wynajmie, zakupie i sprzedaży lokali, domów, mieszkań, kamienic oraz gruntów. Dodatkowym atutem jest możliwość sprzedaży i wynajmu apartamentów w takich krajach jak Chorwacja, i Bułgaria.

Pomoc w znalezieniu kupca lub najemcy

Właściciele mieszkań i lokali na wynajem często zniechęcają się podczas samodzielnego poszukiwania kupców lub najemców. Trudności mogą pojawić się już na etapie formułowania samego ogłoszenia oraz decyzji, gdzie je umieścić. Aby uniknąć takiej sytuacji warto nawiązać współpracę z biurem nieruchomości, które zajmie się wszystkim niezbędnymi działaniami związanymi ze sprzedażą lub wynajmem. Jak mówi jeden z agentów:

Właściciele mieszkań, domów i gruntów borykają się często z ustaleniem odpowiedniej ceny swojej własności, by nie być stratnym na transakcji z jednej strony i nie stracić zainteresowania nieruchomością z drugiej. Jako pośrednicy kierujemy się dobrem klienta, sprawdzamy aktualne trendy na rynku i na tej podstawie ustalamy cenę.

Zatrudnienie pośrednika to oszczędność czasu oraz gwarancja bezpieczeństwa, ponieważ osoby pracujące w tej branży posiadają niezbędną wiedzę z zakresu przepisów prawa oraz obrotu nieruchomości, dlatego warto polegać na ich wskazówkach.