Nie da się ukryć, że prowadzenie dokumentacji pracowników jest żmudnym i czasochłonnym zadaniem. Nie są to tylko umowy lub wypowiedzenia o pracę, ale wiele innych czynności związanych z obsługą kadrowo-płacową. Chcesz, aby robił to ktoś z kompetencjami i doświadczeniem? W takim razie postaw na Biuro Doradztwa Podatkowego i Rachunkowego Grażyna – sprawdź, dlaczego to dobry wybór!

Biuro Rachunkowe Grażyna – profesjonalne usługi dla każdego

Profesjonalne usługi rachunkowe i doradztwo podatkowe to nieoceniona pomoc w prowadzeniu działalności gospodarczej. Dlatego też Pani Grażyna Celińska-Skrzypczak zdecydowała się na stworzenie biura na miarę oczekiwań swoich klientów. Chciała przede wszystkim pomóc wszystkim właścicielom firm, odciążyć ich od konieczności osobistego udawania się do Urzędu Skarbowego czy ZUS. Jednocześnie mając na uwadze swoje umiejętności, wiedziała, że zapewni wszystkim swoim klientom usługi na najwyższym poziomie, przede wszystkim skuteczne i odpowiednio precyzyjnie przeprowadzone. 

Stąd Biuro Doradztwa Podatkowego i Rachunkowego Grażyna, które przezornie świadczy także usługi dla wszystkich osób nieprowadzących działalności gospodarczej. W skład oferty tego przedsiębiorstwa wchodzi między innymi pełna obsługa księgowa czy porady z zakresu prawa podatkowego i rozliczeń z US i ZUS. Dziś jednak o obsłudze kadrowo-płacowej.

Obsługa kadrowo-płacowa – co obejmuje?

Czy konieczne jest tworzenie w firmie nowego działu w celu rozliczania pracowników, tworzenia listy płac czy składania ich rocznych deklaracji podatkowych? Oczywiście, że nie! Wystarczy postawić na obsługę kadrowo-płacową w biurze rachunkowym Grażyna. Do zadań zleconych przez klientów opisywanej dziś działalności będą wchodzić także rozliczenia umów o pracę i umów cywilnoprawnych, rozliczanie urlopów czy różnego rodzaju delegacji, a także pełną obsługę rozliczeń ZUS czy prowadzenie akt personalnych pracowników, jakie są prawnie wymagane. Zakres usług jest, jak widać, bardzo szeroki, na czym z pewnością skorzystają klienci opisywanego dziś biura.