Sprawnie działająca komunikacja to jedna z największych zalet życia w mieście. Mieszkańcy Tarnowa Podgórnego mają to szczęście, że za ich codzienny transport odpowiada firma TPBUS, która na pierwszym miejscu stawia wygodę i zadowolenie pasażerów. Wspomniana wyżej firma przewozowa wspiera również lokalnych przedsiębiorców. W jaki sposób? Poprzez udostępnienie przestrzeni reklamowej w swoich autobusach. Dlaczego warto skorzystać z takiego rodzaju promocji?

Zalety reklamy w transporcie publicznym

Każdego dnia miejskie autobusy przewożą setki pasażerów. Potrzebują oni co najmniej kilku lub kilkunastu minut, by dostać się do pracy, szkoły czy innego miejsca docelowego. Nie wszyscy wykorzystują ten czas na czytanie książki czy przeglądanie Internetu w smartfonie. Większość osób wodzi wzrokiem po kabinie pojazdu i szuka czegoś, co choć na chwilę przyciągnie ich uwagę. I „tym czymś” może być właśnie reklama Twojej firmy. Jak informuje pracownik firmy transportowej TPBUS – kolorowe plakaty czy reklamy emitowane na monitorze docierają do odbiorcy podróżującego autobusem dużo skuteczniej niż do przeciętnego przechodnia. Pasażer komunikacji miejskiej chociażby z nudów zapozna się z treścią reklamy. I to nawet kilkukrotnie, co zwiększa szansę na to, że utkwi mu ona w pamięci. Co ważne, taka osoba może natychmiast zareagować na ofertę, która wzbudzi jej zainteresowanie. Dziś każdy z nas ma telefon pod ręką. Wystarczy zapisać numer telefonu usługodawcy czy zrobić zdjęcie plakatu, by „nie zgubić” istotnych informacji.

Jaką reklamę w komunikacji miejskiej oferuje firma TPBUS?

Omawiane przedsiębiorstwo przygotowało dla swoich klientów aż trzy propozycje reklamy w komunikacji publicznej. Pierwsza z nich to reklama zewnętrzna, która polega na oklejeniu autobusu miejskiego samoprzylepną folią perforowaną. Czas takiej promocji nie może być krótszy niż miesiąc. Firma TPBUS, przy współpracy ze sprawdzoną agencją reklamową, zapewnia wykonanie projektu reklamy w oparciu o indywidualne potrzeby inwestora oraz montaż i demontaż folii. Inwestorzy, którzy mają trochę mniejszy budżet na działania marketingowe, mogą skorzystać z reklamy wewnętrznej na ekranach LCD. Są one zamontowane w przedniej części autobusu i doskonale widoczne z każdego miejsca w pojeździe. Spot reklamowy nie powinien trwać dłużej niż kilka lub kilkanaście sekund. Dzięki temu zostanie wyemitowany z większą częstotliwością w czasie jazdy po określonej trasie. Ostatnim typem reklamy są plakaty rozmieszczone w autobusie na specjalnych ekspozytorach. Ramki mają format A3 i można je wynająć na co najmniej tydzień. To najtańszy, ale bardzo skuteczny sposób na reklamę w komunikacji miejskiej.