Nowych klientów można zdobyć na wiele sposobów. Niezawodna jest reklama świetlna, która należy do zewnętrznych nośników, umożliwiających promocję usługi, firmy czy produktu. Neony, napisy, tablice to tylko część form, które oferują profesjonalne agencje reklamowe w ramach reklamy zewnętrznej. Jakie są wobec tego jej rodzaje oraz korzyści z montażu?

Podział reklam świetlnych LED

Spośród reklam świetlnych wyróżnia się następujące:

  • Litery 3D. Litery przestrzenne tworzy się techniką plexi lub taśmy alurapid, które pasują do wewnątrz i zewnątrz obiektów. Litery z plexi, czyli sztucznego tworzywa umożliwiają podświetlenie. Płyty ze styroduru pozwalają na termiczne wycięcie liter i znaków, w tym logo i logotypów firm.

  • Kasetony reklamowe. Tworzy się je z taśmy alurapid czy ram z aluminium. Są przy tym tanim i trwałym rozwiązaniem. Mogą być jednostronne i instalowane na zewnątrz budynków lub dwustronne. Wtedy montuje się je na zewnątrz i prostopadle do obiektu. Wyróżnia się również wielkogabarytowe, tworzone powyżej rozmiaru 6 m z napinanym licem lub poniżej 6 m z licem z poliwęglanu kanalikowego. Mogą być także jednostronne i montowane do wewnątrz. Cechują się szerokością do 25 mm. Produkuje się je także ze specjalnego winylu z uszczelką. Mogą przybierać formę elipsy lub okręgu.

  • Reklamy LED z dibondu. Zaliczają się do nich kasetony.
  • Pylony reklamowe. Służą do wykańczania lokali np. regałów czy lad świetlnych, a także gablot. Mogą mieć wygięte w kształcie łuku przednie lica, płaskie, a przy tym półokrągłe boki, kilkusegmentowe z dibondu, wolnostojące oraz z gładkim bokiem na aluminiowym profilu.

Dodatkowe usługi reklamowe w zakresie reklam świetlnych

Do reklamy zewnętrznej należą również inne podświetlane elementy. Zaliczają się do nich przede wszystkim hologramy 3D. Mogą być jednostronne lub wyświetlane na kilku ścianach jednocześnie. Dodatkowo niektóre agencje reklamowe oferują zabudowę stoisk targowych. W ich ramach można skorzystać z ekspozycyjnego sprzętu, zabudowy, a także zamówić odpowiednie oświetlenie dla artykułów reklamowych. Odpowiednio zaprojektowane będą przyciągać uwagę potencjalnych klientów. Wpłyną także na pozytywny wizerunek Twojej firmy.

Zalety reklamy 3D

Podświetlane reklamy cieszą się ciągłą popularnością. Do głównych korzyści ze zdecydowania się na nie należy m.in. ich energooszczędność. Tego rodzaju reklama pobiera mniej energii niż inne nośniki światła. Działa także dłużej, bo ok. 50 tys. godzin. Dzięki temu nie trzeba zmieniać diod LED nawet przez kilka lat. Jest to szczególnie przydatne w przypadku miejsc, do których dostęp jest utrudniony. Dodatkowo cechują się wygodnymi wymiarami. Diody LED mają niewielkie rozmiary, dzięki czemu mogą się wszędzie zmieścić. Do tego są wodoodporne i występują razem z zasilaczami. Jest to ważne w sytuacji instalacji zewnętrznych. Reklama LED ponadto wyróżnia się dzięki diodom niską temperaturą pracy. W ten sposób nie istnieje ryzyko, że któraś z części zostanie uszkodzona. System LED używany w podświetlanych literach, pylonach czy kasetonach pozwala na jednakowe oświetlenie całej instalacji przez lata. Dlatego też, jeśli zależy Ci na efektownej reklamie, koniecznie zapoznaj się z ofertą specjalistycznych firm. Przy tym dostępne są różne tworzywa i rodzaje oświetlenia. W związku z tym dobrze jest skorzystać z pomocy specjalisty, który doradzi, jakie światło najlepiej wybrać w zależności od szyldu reklamowego. Reklama świetlna jest wreszcie skuteczną formą marketingu, która umożliwia efektowne przedstawienie przedsiębiorstwa, produktu lub usługi. Wyróżniająca się wysokiej jakości wykonaniem będzie widoczna przez całą dobę. Najnowsze technologie i atrakcyjne ceny to dodatkowe zalety tego rodzaju usługi.