Tuż po założeniu własnej działalności gospodarczej przychodzi czas na to, aby uczynić ją rozpoznawalną wśród konkurencji i konsumentów. Służy do tego logo. O sile dobrze zaprojektowanego loga nie trzeba nikogo przekonywać. Wystarczy tylko spojrzeć na takie marki jak Apple, Chanel czy Nestle, które małym znaczkiem zawojowały świat. Z pomocą Paulina Czerwińska Studio i Twoja firma może odnieść podobny sukces. Bo dobre logo to logo zaprojektowane przez profesjonalistę.

Logo idealne, czyli jakie?

Większość początkujących przedsiębiorców podchodzi bardzo emocjonalnie do kwestii tworzenia loga firmy. Warto jednak odsunąć emocje na bok i zdać sobie sprawę z tego, że logo ma trafić w gusta potencjalnych odbiorców dóbr i usług oferowanych przez firmę, a nie tylko podobać się twórcom. Idealny znak graficzny powinien od razu budzić skojarzenia z konkretną marką. Oczywiście, aby tak się stało, należy też zainwestować w szeroko zakrojone działania promocyjne. Kampania reklamowa rozpowszechni logo wśród konsumentów, a z czasem to ono zacznie pracować na pozytywny wizerunek marki i stanie się znakiem rozpoznawczym firmy.

Jakie cechy warto wziąć pod uwagę podczas projektowania loga firmy?

Jak informuje grafik komputerowy Paulina Czerwińska Studio:

Klienci bardzo często oceniają projekty na zasadzie „ładny-brzydki”. Tyle że względy estetyczne nie powinny być głównym czynnikiem decydującym o wyborze danego projektu. Znak graficzny przedsiębiorstwa powinien być czytelny, unikalny i dopasowany do charakteru działalności gospodarczej. Ważne też, by był prosty. Udowodniono, że skomplikowane i krzykliwe loga wcale nie zapadają w pamięć lepiej niż te oszczędne w formie.

Warto dodać, że przy projektowaniu loga firmy warto bacznie przyjrzeć się konkurencji. I wcale nie chodzi o to, by się nią inspirować. Wręcz przeciwnie, należy zrobić wszystko, by się wyróżnić. Jeśli np. większość logotypów firm z danej branży utrzymana jest w kolorze niebieskim, dobrze postawić na zupełnie inny odcień.

Dlaczego warto powierzyć wykonanie loga firmy Blue Project?

Graphic designer Paulina Czerwińska Studio specjalizuje się w tworzeniu loga dla firm z najróżniejszych branż. Realizowane przez grafika projekty wyróżnia świeżość, prostota i sugestywność. Właścicielka pracowni uważnie wsłuchuje się w potrzeby swoich klientów i potrafi im trafnie doradzić w doborze najlepszych rozwiązań. Tworzy kilka projektów, dzięki czemu zleceniodawcy mają możliwość porównania, jak logo firmy wygląda w różnej formie. Ponadto Paulina Czerwińska Studio terminowo wywiązuje się ze wszystkich zleceń i potrafi pracować pod presją czasu.

Ale to nie wszystko. Opisywane Studio Grafiki we Włocławku zajmuje się tworzeniem innych unikalnych projektów graficznych. Oferuje materiały reklamowe do druku i na potrzeby internetowe. Pomaga również w odświeżeniu oraz wektoryzacji logo, a dzięki wieloletniej praktyce, może zadbać o odpowiednią identyfikację wizualną Twojej firmy. Oferta Paulina Czerwińska Studio obejmuje również projekty wizytówek, voucherów, ulotek, banerów czy gadżetów reklamowych. Dodatkowo, Studio tworzy grafiki na media społecznościowe oraz projektuje strony internetowe.