Planujesz założyć własną działalność? A może już to zrobiłeś i poszukujesz efektywnych sposobów na rozwój biznesu i pozyskanie nowych klientów? Dobrze byłoby zastanowić się nad zainwestowaniem w wizytówki. Najprościej mówiąc, są to niewielkich wymiarów kartoniki z podstawowymi danymi, takimi, jak imię, nazwisko, telefon kontaktowy i adres. Z naszego artykułu dowiesz się, dlaczego warto zamówić wizytówki oraz jak powinny wyglądać!

Dlaczego warto zainwestować w wizytówki firmowe?

Nie ważne, czy prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, czy też dużą korporację – wizytówka to jedna z najefektywniejszych i najbardziej pożądanych form reklamy.

Dzięki niej masz możliwość szybkiego i skutecznego sposobu przekazywania istotnych informacji na temat swojego biznesu. Wręczając wizytówkę nowym klientom, zwiększysz szansę na ich powrót i rozpowszechnienie informacji o Twoich usługach/produktach znajomym i rodzinie!

Cena zaprojektowania i wydruku wizytówek jest stosunkowo niska – w przeciwieństwie do innych form promocji. Nie możemy również pominąć pozytywnego wpływu na wizerunek firmy, jaki mają wizytówki! Stawiając je przy biurku, pokażesz klientom, że jesteś profesjonalistą i dbasz o rozwój swojego biznesu.

Jak powinna wyglądać wizytówka?

Jeżeli masz własną stronę internetową, zadbaj o to, aby kolorystyka wizytówki była spójna z kolorystyką strony. Ponadto konieczne jest umieszczenie logo i nazwy firmy.

Cały projekt i układ poszczególnych informacji powinien być oryginalny, a jednocześnie przejrzysty i czytelny. Tutaj najlepiej zdać się na pomoc profesjonalistów, na przykład firmę Jace Śliwiński Dariusz Jacek!

Atrakcyjność wizualna wizytówki to coś, na co każdy zwraca uwagę. Rozmiar czcionki, kolor grafiki i wielkość to kluczowe cechy, które należy wziąć pod uwagę!

Zanim zdecydujesz się na zamówienie dużej ilości wizytówek, zapytaj o możliwość druku próbnego. Dzięki niemu będziesz miał możliwość dopracowania poszczególnych elementów i wprowadzenia ostatecznych zmian.