Targi to najlepsze miejsce, by pozyskać nowych Klientów i uczynić swoją markę rozpoznawalną. Nie jest to jednak zadanie proste, bo, aby zostać zapamiętanymi, musimy wyróżnić się na tle konkurencji. Często pierwsze wrażenie jest decydujące i nawet najlepsza oferta nie jest w stanie zastąpić profesjonalizmu, którym się wyróżnimy. Z tego względu warto zainwestować w przyciągające spojrzenia i doskonale pasujące do naszej firmy stanowisko targowe.

Wystawy targowe – warto wziąć udział?

Udział w targach handlowych daje wiele korzyści zarówno wystawcom, jak i potencjalnym Klientom. Ci ostatni mogą lepiej zorientować się w dostępnych rozwiązaniach, przeanalizować, czego dokładnie potrzebują i skorzystać z oferty firmy, z której przedstawicielami odbyli już rozmowę.

Niewątpliwie jednak największe korzyści odczuwają wystawcy. Udział w takim wydarzeniu dozwala przedsiębiorcom poznać oczekiwania klientów i opinię o produktach firmy. Prezentowanie produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów ułatwia firmom znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów. Udział w targach pozwala również na:

  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • wzmacnianie obecnych kontaktów z klientami,
  • tworzenie wizerunku firmy,
  • wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług, ich demonstrację oraz promocję,
  • tworzenie i wzmacnianie marki,
  • a także zwiększanie zainteresowania mediów.

Stoisko wizytówką Twojej firmy

Pamiętaj, że stoisko Twojej firmy powinno przyciągać, ale również pasować swoim charakterem do branży, którą się zajmujesz. Jego wielkość zależy oczywiście od miejsca na hali targowej, jakie wykupiliśmy, ale nawet małe stoiska mogą wyglądać bardzo profesjonalnie i być elementem przyciągającym klientów. Pamiętaj o tym, ponieważ stoisko targowe na targach jest wizytówką Twojej firmy tak samo, jak jej biuro i wiele potrafi o niej powiedzieć.

Porzuć lepiej pomysł cięcia kosztów i postaw na solidne meble, które swoją rolę spełniać będą przez lata. Pamiętaj także o przygotowaniu profesjonalnych folderów – wieku klientów nie chce decydować o podjęciu współpracy na targach, ale zbiera materiały  reklamowe i kontaktuje się z firmą w późniejszym okresie.

Budowa stoisk targowych – komu to zlecić?

Na współczesnych targach stół i krzesło to zdecydowanie zbyt mało, by zachęcić klientów do zapoznania się z ofertą Twojej firmy. Żeby wyróżnić się i trafić w oczekiwania klientów warto pozostawić zaprojektowanie i budowę stoiska targowego profesjonalistom, takim jak firma Targo Rent, specjalizująca się w projektowaniu i budowie stoisk targowych.

Pozostawiając to zadanie specjalistom, możesz liczyć na stoisko w pełni dopasowane do charakteru Twojej działalności – przed budową czeka Cię:

  • rozmowa z przedstawicielem firmy, który zapozna się z Twoimi potrzebami,
  • zapoznania się z projektem lub wizualizacja i kosztorysem,
  • wprowadzanie ewentualnych poprawek, tak by efekt końcowy był zgodny z oczekiwaniami.

Następnie specjaliści zajmą się stworzeniem stoiska na miarę – korzystając z nowoczesnego sprzętu do obróbki tworzyw sztucznych, drewna i metali (wycinania, frezowania) oraz druku wielkoformatowego i pracowni graficznej stworzy wyjątkowe meble, bannery i materiały reklamowe, którymi przyciągniesz wielu nowych klientów. Powierzając budowę stoiska targowego firmie zewnętrznej, możesz liczyć również na organizację cateringu oraz oprawy audiowizualnej na profesjonalnym sprzęcie firmy.