Sprawy związane z finansami czy dziedziczeniem często spędzają nam sen z powiek. Nie chcemy się nimi dzielić z osobami postronnymi, ponieważ ich waga ma ogromne znaczenie. Szczególnie, kiedy mowa o majątku. Z tego też względu często obawiamy się, że poufne dokumenty wpadną w niepowołane ręce. Rozwiązaniem jest skorzystanie z usług Kancelarii Notarialnej Jana Grochowicza, która przechowa papiery wartościowe, istotne dokumenty czy nośniki danych.

Poufność i profesjonalizm

Notariusz jako osoba zaufania publicznego zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej. Bez wyraźnego wezwania organów państwowych – na przykład sądu – nie może on w żaden sposób upublicznić spraw klienta. Zobowiązanie do zachowania tajemnicy zawodowej określone jest przez ustawę „Prawo o notariacie”, a także w trakcie składania przysięgi. Należy tu nadmienić, że prawo do pełnienia obowiązków notariusza zostaje przydzielone przez Ministerstwo Sprawiedliwości, a osoba mianowana na notariusza składa ślubowanie, które zobowiązuje do wypełniania obowiązków notarialnych „zgodnie z prawem i sumieniem” oraz dochowując tajemnicy zawodowej.

W sprawach tak wrażliwych, jak kwestie majątkowe, warto więc skorzystać z usług kancelarii notarialnej, która nie tylko zagwarantuje nam poufność, ale także posłuży profesjonalnym doradztwem prawnym. Kancelaria Notarialna Jan Grochowicz działa w branży od 1998 roku, oferując kompleksową obsługę notarialną:

Przygotowuję takie dokumenty jak akty notarialne, testamenty, umowy przedwstępne i małżeńskie, dokumenty przekazania darowizny, a także sporządzam protokoły otwarcia testamentów i ze zgromadzeń spółek.

Ponadto kancelaria zajmuje się przygotowywaniem wszelkiego rodzaju poświadczeń oraz sporządza protesty weksli i czeków. Nie jest to jednak wszystko, z czym możemy zwrócić się do rejenta.

Przechowywanie papierów wartościowych, pieniędzy i dokumentów

Jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób zabezpieczyć swój testament, ważną umowę, pieniądze albo inne dobra – zwróć się do Kancelarii Notarialnej Jana Grochowicza, która działa w Bielsku-Białej. Takie działanie da pewność, że powierzone dokumenty – zarówno w  formie papierowej jak i na nośniku cyfrowym – nie wpadną w niepowołane ręce. Dokumentacja może być przechowywana w określonym interwale czasowym i wydana określonej w umowie osobie w ustalonym terminie. Wszystkie  czynności związane z depozytem spisywane są protokolarnie, zarówno w momencie pozostawienia dokumentu na przechowanie jak i w trakcie jego przekazywania osobie uprawnionej.