Producenci odzieży, bielizny pościelowej, obuwia, czy też galanterii skórzanej mają kilka kanałów dystrybucji swoich wyrobów. Poza kontraktami handlowymi szansą na zaprezentowanie możliwości marki jest wynajem miejsca handlowego w Przedsiębiorstwie King w Krakowie. Jakie korzyści niesie za sobą korzystanie z dużych przestrzeni sprzedażowych? Dlaczego warto wynająć miejsce handlowe?

Centrum handlowe — kto może na niej sprzedawać?

Centrum handlowe od sklepu małopowierzchniowego, osiedlowego, czy też punktu przy hali produkcyjnej różni się potencjałem płynącym z jego specyfiki. Z informacji uzyskanych z jednego z takich miejsc w Krakowie tj. Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowo-Usługowego King s.c. J. Kałafut, S. Kałafut, J. Kamionka, Z. Galos dowiedzieliśmy się, że zdania klientów są podzielone. Spora ich część, idąc za modą przebywania w galeriach handlowych woli udać się w jedno miejsce, żeby okupić od stóp i głów siebie i swoich bliskich. Mimo rosnącego zapotrzebowania na centra handlowe takie jak wspomniane Przedsiębiorstwo King dość duża ich część woli kupować w lokalnych sklepach. Dlatego tak ważne jest dywersyfikować rynek odbiorców, by trafić do każdego z nich.

Zalety handlu na stoiskach handlowych

Wynajęcie powierzchni handlowej we wspomnianym miejscu pozwala na intuicyjne rozplanowanie wystawców, celem ułatwienia zakupów odbiorcom i tym samym wyrównanie szans, na dotarcie do ostatecznego klienta.zaletą jest na pewno zróżnicowanie oferty. Pod jednym dachem jest zebrana duża ilość wystawców i producentów, którzy, mimo że na pozór konkurują ze sobą wzajemnie nakręcają się do walki o uznanie kupującego. Zakupy w centrum handlowym pozwalają w jednym miejscu zakupić każdy rodzaj odzieży, bielizny, czy też obuwia, bielizny pościelowej, ręczników i wspomnianej galanterii skórzanej. Nie ma ryzyka zmarznięcia, zmoknięcia. Pewnego rodzaju dyskomfortem może być duża liczba osób i sprzedaż komercyjna wyrobów z całego świata, ale cena raczej niweluje ten problem.