Różne części garderoby mogą stanowić skuteczny nośnik reklamowy branżowej działalności. To swoista wizytówka firmy, wpływająca na jej pozytywny wizerunek, dlatego warto zadbać o wybór różnorodnych krojów. W formie upominków dla kontrahentów dobrze sprawdza się odzież bezmetkowa, którą można opatrzyć własną subtelną wszywką od wewnątrz, zawierającą logo przedsiębiorstwa lub promowanej marki.

Gadżety eventowe

To pierwsza grupa odzieży, jaką można wyróżnić. Służy nie tylko promowaniu samej firmy, ale również sponsorów i patronów medialnych, którzy współuczestniczyli w organizacji wydarzenia firmowego, sportowego bądź kulturalnego. W tej kwestii ważną rolę odgrywa kwestia dobrego jakościowo i wyraźnego oznakowania wybranych tekstyliów. Mają one być przede wszystkim skutecznym nośnikiem reklamy, który będzie wręczany jako upominek uczestnikom eventu. Kolejny aspekt w tym zakresie to również różnorodność krojów oraz rodzajów. Warto zainwestować w poliestrowe lub bawełniane czapki z daszkiem, bluzy, koszulki, torby. Szeroki wybór ubrań i dodatków do nich od sprawdzonych producentów oferuje między innymi firma tekstyliów L-Shop-Team Polska w Krakowie.

Upominek dla kontrahentów

Odzież nigdy nie przestanie być dobrym pomysłem na reklamę firmy, jeśli chodzi o klientów lub dostawców. Wręczenie na przykład koszulki lub materiałowej torby w podziękowaniu za udaną współpracę będzie miłym gestem, a ponadto sposobem na budowanie dobrej relacji z partnerami biznesowymi. W tym przypadku można skorzystać z dwóch możliwości: dobrego wyeksponowania logo lub dyskretnego oznakowania dzięki inwestycji w odzież bezmetkową. Daje to możliwość wszycia oznaczenia z własnym logo i ewentualnymi dodatkowymi informacjami o działalności. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na subtelną promocję swojej działalności. Tego rodzaju gadżety są znacznie bardziej cenione i chętniej wykorzystywane na co dzień przez osoby obdarowane. Tekstylia mimo braku wyraźnego oznaczenia w postaci nadruku lub haftu na zewnętrznej stronie nadal są skutecznym nośnikiem reklamowym.

Ubiór pracowników firmy

Specyficzną, ale równie ważną grupę odzieży promocyjnej stanowią stroje pracownicze. Ich nieodłączna część to logotyp, który wyróżnia na przykład obsługę dużych sklepów spośród klientów. Dodatkowo wpływają na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, będąc częścią spójnego systemu identyfikacji wizualnej. Tutaj dobrze jest kierować się nie tylko wysoką jakością materiału, który będzie odporny na trudne do usunięcia zabrudzenia oraz wielokrotne pranie, ale również wygodnym krojem. Należy wziąć pod uwagę, że pracownicy muszą dobrze wyglądać, ale również czuć się komfortowo, co przełoży się na efektywność wykonywanych przez nich działań oraz pewność siebie.