Mimo prężnego rozwoju marketingu internetowego, tradycyjne formy reklamy wciąż są powszechnie stosowane. Co więcej – odznaczają się one dużą skutecznością, gdyż często bezpośrednio towarzyszą odbiorcy. Oprócz reklamy typu outdoor, wielu przedsiębiorców inwestuje również w reklamę wewnętrzną. Co się na nią składa. Gdzie można się z nią spotkać?

Rodzaje reklamy wewnętrznej

Jedną z najbardziej rozpowszechnionych form reklamy wewnętrznej są plakaty. Tworzy się je w oparciu o druk wielkoformatowy. Dobry plakat powinien wyróżniać się nieszablonowym projektem i chwytliwym hasłem reklamowych, co zapewni uwagę odbiorcy. Najczęściej przedsiębiorcy umieszczają na plakatach informacje o zakresie swojej działalności, aktualnej promocji na określone usługi czy pojawieniu się nowych produktów. Warto zadbać o to, by szata graficzna była na tyle przejrzysta, by umożliwić odczytanie treści nawet z odległości. Plakaty stosowane są powszechnie np. w bankach, gdzie czekając w kolejce, klient może zapoznać się z wybranymi zagadnieniami z oferty.

Popularnym rodzajem reklamy wewnętrznej są także rollupy. W ten sposób określa się duże wydruki powstające na specjalnym materiale. Do prezentacji rollup’ów używa się rozkładanych stojaków. Ten typ reklamy chętnie wykorzystywany jest na branżowych tragach, szkoleniach czy giełdach, gdyż zapewnia firmie dobrą widoczność, jednocześnie zdradzając najważniejsze informacje odnośnie jej profilu.

Jak informuje specjalista z agencji reklamowej Graf- Studio – dużym zainteresowaniem inwestorów cieszą się także różnego typu naklejki, w tym naklejki na podłogę, które produkuje się z wytrzymałej folii, odpornej nawet na zmywanie posadzki. Można spotkać je w drogeriach, gdzie informują klientów o lokalizacji np. produktu promocyjnego. Naklejki na podłogę stosowane są także przez firmy, które swoją siedzibę dzielą z innymi przedsiębiorstwami. Pomagają one klientom w dotarciu pod właściwy adres.

Zalety reklamy wewnętrznej

Reklama wewnętrzna pozwala danej firmie zamanifestować swoją obecność w konkretnym budynku. Ma również charakter informacyjny, co ułatwia pozyskanie nowych klientów. Ciekawie zaprojektowana reklama typu indoor, wpływa także pozytywnie na wizerunek firmy oraz jej rozpoznawalność. Warto w tym celu skorzystać z usług doświadczonych doradców marketingowych, którzy stworzą skuteczną strategię reklamową w oparciu o potrzeby i możliwości finansowe inwestora.

Warto wspomnieć, że koszty związane z wydrukiem plakatów, naklejek czy innych artykułów reklamowych nie są specjalnie wysokie. Dysponując nawet  nieznacznymi środkami finansowymi, jesteśmy w stanie stać się bardziej widoczni w oczach potencjalnych klientów. A to z pewnością przełoży się na wzrost zainteresowania usługami przedsiębiorstwa.