Prowadzenie firmy wiąże się z obowiązkiem rozliczania nie tylko przychodów i rozchodów, ale także składek ZUS. Prowadzenie ewidencji podatkowych wymaga nie tylko skrupulatności, ale także znajomości zasad i praw. Zastanawiasz się, na czym dokładnie polega prowadzenie dokumentacji? Szukasz specjalistów, którzy zajmują się tego typu usługami? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj zalety rozliczania składek ZUS z Biurem Rachunkowym Primus!

Na czym polega prowadzenie rozliczeń ZUS?

Zarządzanie księgowością w firmie wiąże się z prowadzeniem kompleksowej dokumentacji zawierającej wszelkie informacje na temat ewidencjonowania przychodów i rozchodów. Jest to ważnie nie tylko ze względów organizacyjnych, ale przede wszystkim z powodów prawnych.Składki do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) są jedną z ważniejszych opłat w każdym przedsiębiorstwie. Jak podkreśla ekspert:

należy pamiętać, że ich odprowadzanie jest nie tylko obowiązkowe, ale również ważne jest przestrzeganie terminów ich płatności tj. do 10. dnia każdego miesiąca.

Dodatkowo trzeba podjąć ważną decyzję odnośnie do zaliczania ich wartości do kosztów lub odliczania od dochodu w zestawieniu na rzecz podatku dochodowego.

Pomoc specjalistów w rozliczaniu składek ZUS

Formalności związane z przekazywaniem składek ZUS zgodnymi z aktualnymi stawkami, są czasochłonne i wymagają fachowej wiedzy. Aby nie tracić czasu i energii potrzebnych do rozwoju przedsiębiorstwa, warto powierzyć wyliczanie oraz odprowadzanie składek specjalistom z dziedziny obsługi księgowej.

Biuro Rachunkowe Primus z Radomia zarządzane przez Katarzynę Skawińską od 2005 roku obsługuje klientów indywidualnych i przedsiębiorstw w zakresie usług księgowych, obsługi płacowej i kadrowej, doradztwa podatkowego i biznesowego. Firma zatrudnia wykształconych ekonomistów stawiających na ciągły rozwój i poszerzanie wiedzy nie tylko z zakresu finansów, ale też ciągle zmieniających się regulacji prawnych. Specjaliści z placówki realizują wszystkie zlecenia terminowo i z gwarancją najwyższej jakości i poprawności usług.